Per acompanyar les imatges del nostre curt i intensificar
les emocions que volíem transmetre, vam composar les nostres músiques.
Una de les primeres activitats que vam fer va ser escoltar
músiques de pel·lícules i escriure quins instruments apareixien, de quin gènere era la pel·lícula i quines emocions transmetien aquestes músiques.
Per Nadal, vam mirar pel·lícules de Filmin i havíem de triar-ne una per comentar com era la seva banda sonora.
Un altre dia, amb una seqüència d'imatges, ens havíem d'inventar una melodia i/o ritme que transmetés el que volia dir i els companys van endevinar quina de les dues seqüències havíem triat.
A casa, per deures, vam inventar o crear una melodia amb qualsevol
instrument que tinguéssim, pensant en el gènere o emoció que podria transmetre.
Alguns es van inspirar en melodies que havíem escoltat i treballat.
A l'escola vam posar en comú les melodies, vam fer una graella
incloent com era la melodia, amb quin instrument, la persona, les notes i el
gènere.
Una vegada vam tenir els grups de 3 o 4 persones fets,
vam anar a l'aula de música a triar quins instruments faríem servir. Alguns
nens també van portar els seus instruments de casa.
Cada grup va anar a un espai diferent de l'escola per crear la seva cançó amb els instruments seleccionats. Després d'assajar alguns dies, finalment les vam enregistrar amb la gravadora de so.
Cada grup va anar a un espai diferent de l'escola per crear la seva cançó amb els instruments seleccionats. Després d'assajar alguns dies, finalment les vam enregistrar amb la gravadora de so.
Tots junts vam escoltar les gravacions i vam triar quina havia
sortit millor.
Durant el muntatge del curt vam pensar quina música podia
anar bé a cada seqüència i li vam afegir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada